Известие

Collapse
No announcement yet.

помощ за проблем с електрониката на BRERA

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • помощ за проблем с електрониката на BRERA

    Здравейте Колеги,
    BRERA-та е 2.4 JTDM 2006г. с премахнати клапи филтър и ето какви са проблемите:
    1во. При спадане на външната температура под 15 градуса не си познава ключа за запалване от първия път и като комбинация дистанционното не може да отключва от първия път. Странно защо този проблем изчезна преди няколко дни/при външна температура около 4градуса/, но се появи друг за когото ще опиша във втора точка.
    2ро.Този проблем ми се случва за трети път. При запалване светва грешка в системата против боксуване и системата за задържане при наклон и така няколко дена. После зачестява и започва да светва по време на движение придружено с едно придърпване в работата на двигателя. Третата степен е по време на движение придърпването се усилва и не може да се вдигат над 2000 оборота на двигателя.
    Първия път се оказа стоп машинката на педала на спирачките.
    Втория път влиза в сервиз и ми обясниха, че накъсо са дали кабелите на пети цилиндър което малко ме съмнява защото след това имам промяна във динамичните показатели на колата, но за това не ми се пише.
    И сега при третия път какво ми направи впечатление:
    Пак ниски температури, загледах акумулаторната батерия и е с малко по ниски параметри от предписаните, но е само наблюдение.
    Колеги търся съдействие в две посоки:
    -Мнение за причини и отстраняване.
    - Колега, който има нужната апаратура и има достатъчно опит с електрониките на ALFA ROMEO.
    Alfa Brera 2,4 JTDM Fiat Doblo 1,9 JTD

  • #2
    Все си мисля,че трябва да започнеш всичко с един нов акумулатор,като за начало.Поне за част от нещата ,които си описал като проблеми.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #3
      +1 за акумулатор. Премери тока сутрин преди да запалиш и след това. Откъде си, колега?

      Comment


      • #4
        Проблемът с дистанционното най-вероятно не е от акумулатора.
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

        Comment


        • #5
          Гореописаното от теб е типично за разреден акумулатор.

          Първо смени акумулатора. Препоръчвам Exide Premium 85ah 800 ampera .

          Друга възможност е AGM акумулатор има 80 амперчаса с 800ампера начален ток.

          Акумулатор на 12.42 волта е 70% зареден и е за презареждане.

          Зимата по възможност се зарежда на 14.7 волта което се счита за 100% зареден акумулатор.Два часа след зареждане трябва да е между 12.9 волта и 13.2 волта.


          След като сложиш читав акумулатор гледай 1 седмица дали дава проблеми и тогава отново пиши.

          Смени и батерията на дистанционното/ключа.

          Иначе в Скандинавските държави има/ло оплаквания за не разпознаване на ключа/дистанционното при продължително(3-4 дни) ниски температури и когато колата е оставена навън и е изстинала цялата.

          На първо време смени батерията и акумулатора.
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

          Comment


          • #6
            13.10 волта два часа след зареждане е презареден акумулатор !
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
              Гореописаното от теб е типично за разреден акумулатор.

              Първо смени акумулатора. Препоръчвам Exide Premium 85ah 800 ampera .

              Друга възможност е AGM акумулатор има 80 амперчаса с 800ампера начален ток.

              Акумулатор на 12.42 волта е 70% зареден и е за презареждане.

              Зимата по възможност се зарежда на 14.7 волта което се счита за 100% зареден акумулатор.Два часа след зареждане трябва да е между 12.9 волта и 13.2 волта.


              На първо време смени батерията и акумулатора.

              Опитваш се да ни обясниш, че 12.42в. е 70% от номиналното напрежение?
              Тогава според теб, номиналното е 16.5в.
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
                Опитваш се да ни обясниш, че 12.42в. е 70% от номиналното напрежение?
                Тогава според теб, номиналното е 16.5в.
                12,45 е зареден акумулатор на 75%, това е. И там някаква плътност на електролита
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  За момента пребивавам в София. Паркирал съм колата на служебния паркинг и според дадените мнения от колегите ще я почвам.
                  Alfa Brera 2,4 JTDM Fiat Doblo 1,9 JTD

                  Comment


                  • #10
                    Зимата допустимият разряд на акумулатора е до 25%, като 75% е заредеността, за да има гарантирано нормално запалване, особено на дизел.


                    Повече не ми се пише, не споря, с други думи кой каквото иска това да прави, аз в началото на зимата давам на моя акумулатор як "ритник".


                    Ето какво пише един инженер в тази насока, който освен това развива семеен бизнес в тази сфера вече повече от 30 години:

                    http://batteryuniversity.com/learn/a..._battery_table

                    http://batteryuniversity.com/learn/a...ased_batteries

                    http://batteryuniversity.com/learn/a...w_temperatures

                    http://batteryuniversity.com/learn/a...d_acid_battery

                    http://batteryuniversity.com/learn/a...tore_batteries

                    http://batteryuniversity.com/learn/a..._to_prevent_it
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                    Comment


                    • #11
                      Здравей. Имах същия проблем със същите грешки и светващи лампи + загуба на мощност. Проблемът при мен и при доста хора от Английския форум се оказва в буксите на дюзите. Разхлабват се пиновете, когато колата е добре загряла и оставаш без един цилиндър. Затова и колата придърпва. При 1.9 този проблем е често срещан и обикновено е в буксата на трети цилиндър, защото там кората на мотора спира всякакво охлаждане.

                      Решението е да си натегнеш пиновете на буксите или да отидеш в някои от форумните сервизи да ти сменят всички букси за дюзите с такива от по-старо поколение ЖТД - например 156ца.

                      Варианта с акумулатора също е възможен, но ако имаше само грешки без придърпване

                      Поздрави и да кажеш какво е станало
                      '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
                      Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

                      Comment


                      • #12
                        Точно така и при мен преди време се разхлаби тази букса , закарах я в сервиз и там софтуерно я обучиха за да я разпознае коппютъра, след което я вързаха със свинска опашка. Вече 1 г нямам проблем


                        Първоначално публикувано от LYBRAtor Покажи съобщение
                        Здравей. Имах същия проблем със същите грешки и светващи лампи + загуба на мощност. Проблемът при мен и при доста хора от Английския форум се оказва в буксите на дюзите. Разхлабват се пиновете, когато колата е добре загряла и оставаш без един цилиндър. Затова и колата придърпва. При 1.9 този проблем е често срещан и обикновено е в буксата на трети цилиндър, защото там кората на мотора спира всякакво охлаждане.

                        Решението е да си натегнеш пиновете на буксите или да отидеш в някои от форумните сервизи да ти сменят всички букси за дюзите с такива от по-старо поколение ЖТД - например 156ца.

                        Варианта с акумулатора също е възможен, но ако имаше само грешки без придърпване

                        Поздрави и да кажеш какво е станало
                        ALfa Romeo 166-2.4 JTD 99

                        Comment


                        • #13
                          Здравей,
                          Благодаря ти. При притягането на буксите трябва ли задължително компютърно обучение? По -долу колега пише, че му е правено такова. А иначе при мен е същото като описаното от теб: придърпване, загуба на мощност и постоянно светещи лампи.
                          Alfa Brera 2,4 JTDM Fiat Doblo 1,9 JTD

                          Comment


                          • #14
                            Обучение трябва ако се сменя дюза. Някой май по-нагоре беше споменал, че е една от дюзите изобщо не била за неговата кола и при смяната се налага.

                            Ако само притягаш буксите няма нужда. Реално трябва да се притегнат металните пластинки на буксите.
                            '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
                            Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от LYBRAtor Покажи съобщение
                              Здравей. Имах същия проблем със същите грешки и светващи лампи + загуба на мощност. Проблемът при мен и при доста хора от Английския форум се оказва в буксите на дюзите. Разхлабват се пиновете, когато колата е добре загряла и оставаш без един цилиндър. Затова и колата придърпва. При 1.9 този проблем е често срещан и обикновено е в буксата на трети цилиндър, защото там кората на мотора спира всякакво охлаждане.

                              Решението е да си натегнеш пиновете на буксите или да отидеш в някои от форумните сервизи да ти сменят всички букси за дюзите с такива от по-старо поколение ЖТД - например 156ца.

                              Варианта с акумулатора също е възможен, но ако имаше само грешки без придърпване

                              Поздрави и да кажеш какво е станало
                              Колега вчера извадих клемите и ги пръснах с контактен спрей, но форсирайки двигателя над 2000 оборота светнаха отново лампите. Ще потърся нови кабели с букси дали се продават като консуматив и ще ги сменя и да видя какъв е резултата.
                              Alfa Brera 2,4 JTDM Fiat Doblo 1,9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X